popsuty routing.

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Nie, 4 Lis 2001, 20:29:46 MET

hej,

zauważyłem, że z paru sieci jak np. 3ffe:8010:18::/48, 3ffe:8010:6d::/48
czy 3ffe:8010:7:13::/64 nie można się dostać do ftp.ipv6.pld.org.pl,
podczas gdy z wielu innych nie ma z tym najmniejszego problemu. wszystkie
te klasy mają statyczny routing do ICM-u. większość tych, którym pakiety
dochodzą do ipv6.pld mają dynamiczny routing. stąd moje pytanie -- po
której stronie szukać winy? wymienione sieci mają raczej dobrze
skonfigurowane tunele i routing, bo do innych komputerów pakiety dochodzą.
coś nie tak z dynamicznych routingiem? 6bone-gw? MIMUW?

z góry dzięki za jakieś wskazówki.

pozdrawiam,
wojtek