zaleglosci, nowe i stare tunele, pady, ATM

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pią, 26 Paź 2001, 03:14:53 MEST

On Sat, Oct 20, 2001 at 01:49:33AM +0200, Rafal Maszkowski wrote:
> Nadrobiłem zaległości, są już tylko dwumiesięczne.

Poniżej miesiąca.

> Założyłem kilkadziesiąt tuneli.

Jeszcze raz. Razem jest 439, z czego 208 działa. rDNS - 154.

> Wyłączyłem tunele nieczynne (nie pingujące) od roku i dłużej:
>   479  kura
>   457  mikrus
>   385  police
> (na razie w konfiguracji, faktycznie po najbliższych wyłączeniach/włączeniach
> [...]

Skasowałem, chociaż na razie tylko w konfiguracji. Oprocz tego

  299  megabajt
  289  separatek
  289  ravenet

Następne w kolejce do /dev/null:

  288  zax
  288  detnet
  282  wizard
  282  roskielce
  282  ktagh
  281  chim-net
  280  polmo
  280  beerland
  279  buzz
  278  pako
  275  ariadna
  261  cms
  251  bluenet

R.
--
Cygan zawinił, kowala powiesili - J. R. Nowak