Rdns...

dark one y3t1 w echelon6.net
Wto, 23 Paź 2001, 21:15:02 MEST

On Tue, 23 Oct 2001, Wojtek Kaniewski wrote:

> tak z ciekawości napisałem sobie skrypt, który przebiegnie przez
> wszystkie dostępne dla każdego strefy revów 3ffe:8010::/28. wynik
> leży na http://wojtekka.dark.pl/3ffe-801.txt

resumujac mozna powiedziec ze duzy procent ludzi urzywa ipv6 do
irca ,tego "grzecznego" ,czy mniej grzecznego ,tego sie nie da zmienic.
W tym przypadku zasady przyznawania tunneli takie jak w www.ipng.nl
czy he.net ,sa bardzo rosadne ,i bardzo ograniczaja abuse .
Staly rev ,prefix /127 ,itp .

PS.Sytuacja moze sie zmiec diametralnie ,gdy sdi dostana dynamiczne ipki
po v4 nie wiem kiedy to nastapi ale cos slyszalem ze tepsa planuje takie
posuniecie ,wtedy okolo 40% tunneli icmu bedzie po prostu mozna skasowac.
Tylko pewny nie jestem czy to tylko plotka czy faktycznie tpsa planuje
taki krok.

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6