Rdns...

Łukasz 'Ranger' Mozer ranger w wiosenna.eu.org
Wto, 23 Paź 2001, 18:58:57 MEST

Hej Pawel,

23 października 2001, 10:13:00, napisałeś(aś):

> Zapewne wlasciciel/ka tego tunelu straci/la dns. Wiec
> czy na pewno z wiatrakami ? :-)

Może i nie... Nie wiadomo. Ja poprostu mam awersję do takich ludzi po
tym jak ktoś wpadł na pomysł iż może używać mirkforce w sieci lokalnej
+ 6tunnel na routerze...

Nie mam nic przeciwko prywatnym rdns'om (lubię czasami wejść na irc'a
z rdnsem netserv.baseciq.eu.org - jest to też forma swoistego szpanu,
ale rfc żadnego nie łamie mam nadzieję). Ale jak widzę jak mi wjeżdza
dzieciak z kilkoma/nastoma botami/klonami to mi się scyzoryk w
kieszeni otwiera. Podobne odczucia mam jak widzę rdnsy o których
niedawno była mowa.

Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam.
--