Do kogo sie podlaczac?

Przemyslaw Kowalczyk przem w engine.com.pl
Pon, 22 Paź 2001, 10:54:15 MEST

Witam.

IPv6 interesuje sie od jakiegos czasu. Teraz nadarzyla sie sposobnosc (tj
FreeBSD), by sprawdzic jak to dziala w praktyce. Zgodnie z intrukcja
przylaczania sie do 6bone.pl przejrzalem liste potencjalych tunelodawcow,
ale nie bardzo widze, ktory by sie nadawal:

Jestem podlaczony do Formusa w Gdansku. Jak patrzylem to na liscie sa dwa
formusowe tunele, ale oba maja 100%strat. Routing do innych hostow w Gdansku
(np do TPNET) mam przez Warszawe i raczej marnie to idzie.

Stad tez moje pytanie: do kogo by sie podlaczyc?

Od razu zastrzegam, ze nie zalezy mi na ircowaniu, fikusnych revDNS.
Po prostu chce potrenowac, cos co pewnie za jakis czas bedzie standardem.

przem