Rdns...

Łukasz 'Ranger' Mozer ranger w wiosenna.eu.org
Nie, 21 Paź 2001, 19:05:35 MEST

Hej Pawel,

21 października 2001, 18:56:16, napisałeś(aś):

> Absolutnie nie. Chodzilo mi raczej o "polepszenie sytuacji na ircu".
> Usuniecie revow zlikwiduje jedno z bardzo wielu 'siedlisk'. Nie zdziwie
> sie, jezeli ten sam czlowiek dostanie tunel od kogos innego, chocby poza
> Polska i bedzie dalej pajacowal.

Wiem, akurat może nie koniecznie miałem to na myśli (walczenie z
ludźmi na ircu) ale ogólnie walkę z 31337owaniem przy pomocy v6.
Wałkowaliśmy to już tutaj wiele razy. Sorki za trochę atakujący ton
mojej wypowiedzi w Twoim kierunku :-). Jak ktoś już dostanie za
granicą to nie będzie polskim administratorom złej opnii robić.

> No oczywiscie, ze m.in. subskrybenci tej listy, ale przydalo
> by sie napisac rowniez do one.pl, ze wzgledu na rosnace
> zainteresowanie ``fajnymi'' subdomenami w one.pl.

Starałem  się  po  raz kolejny zwrócić administratorom węzłów v6 uwagę
(nie  chodzi  mi  tylko  o  icm)  by  sprawdzali  czy  nie mają takich
"kwiatków" u siebie.

No cóż, zachciało mi się walczyć z wiatrakami.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Jarosław Mozer
http://www.baseciq.eu.org/