Rdns...

Pawel Bernat asm w vlo.olsztyn.pl
Nie, 21 Paź 2001, 18:56:16 MEST

On Sun, Oct 21, 2001 at 06:48:48PM +0200, Łukasz 'Ranger' Mozer wrote:
> Mam  rozumieć  że  popierasz  takie  rdns'y?  I  nie chodzi mi tutaj o
> *.one.pl tylko o ich treść.
Absolutnie nie. Chodzilo mi raczej o "polepszenie sytuacji na ircu".
Usuniecie revow zlikwiduje jedno z bardzo wielu 'siedlisk'. Nie zdziwie
sie, jezeli ten sam czlowiek dostanie tunel od kogos innego, chocby poza
Polska i bedzie dalej pajacowal.

> A kto się zajmuje zarządzaniem tunelami i delegacją rdns?
No oczywiscie, ze m.in. subskrybenci tej listy, ale przydalo
by sie napisac rowniez do one.pl, ze wzgledu na rosnace
zainteresowanie ``fajnymi'' subdomenami w one.pl.

--
Paweł Bernat <asm w asm.flynet.pl>
Slowly and surely the unix crept up on the Nintendo user ...