zaleglosci, nowe i stare tunele, pady, ATM

Robert J. Wozny speedy w atm.com.pl
Sob, 20 Paź 2001, 11:27:56 MEST

Rafal Maszkowski <rzm w icm.edu.pl> napisal(a):

> Następni do skasowania:
dodam nastepny do skasowania:

Multi-Ex/Speedy 195.205.183.203

> 2.4.7. Przez maszynę testową wreszcie wymieniamy pakiety przez ATM - bridging
> RFC 2684 - z bagginsem. To jest połączenie Linux-Linux. Niedługo będę miał
> chyba możliwość sprawdzenia tego z Cisco, troche wątpie czy zadziała.

O ile bede mial chwile czasu to przeniose karte atm'owa do mojej 6bgw
i bedziemy mogli spiac to via jakies pvc... [na razie robie testy w
labie] Co do cisco... moze byc ciezko - podsylaja mi kolejne wersje
ios'u... ale cos nadal nie poprawnie dziala...

--
Robert Wozny
ATM S.A., ul. Grochowska 21a, 04-186 Warszawa, POLAND