zaleglosci, nowe i stare tunele, pady, ATM

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Sob, 20 Paź 2001, 01:49:33 MEST

Nadrobiłem zaległości, są już tylko dwumiesięczne.

Założyłem kilkadziesiąt tuneli.

Wyłączyłem tunele nieczynne (nie pingujące) od roku i dłużej:
  479  kura
  457  mikrus
  385  police
(na razie w konfiguracji, faktycznie po najbliższych wyłączeniach/włączeniach
interfejsów)
Następni do skasowania:
  326  link
  316  poljap1
  316  panoramix
  316  ipv6-net
  316  ii_net
  316  ami
  301  mandragor
  301  cubenet

Pady 6bone-gw chyba nie mają związku z wymontowanym już uszkodzonym dyskiem.
Planuję upgrade, może wreszcie do 2.4. Na testowym sun4m działa od miesiąca
2.4.7. Przez maszynę testową wreszcie wymieniamy pakiety przez ATM - bridging
RFC 2684 - z bagginsem. To jest połączenie Linux-Linux. Niedługo będę miał
chyba możliwość sprawdzenia tego z Cisco, troche wątpie czy zadziała.

Cygan zawinił, kowala powiesili - J. R. Nowak