Problem z revDNS

vampear w intuicje.tarnow.net.pl vampear w intuicje.tarnow.net.pl
Wto, 16 Paź 2001, 12:12:26 MEST

 A do czego chcesz uzywac IPv6 ?
Mam kilka swoich serverkow , i zyje z tego.
Wiem takze ze IPv6 predzej czy pozniej wyprze IPv4.
Dlatego chcialem zdobyc troche doswiadczenia.
I zobaczyc jakie ma mozliwosci IPv6