Problem z revDNS

Witek Krecicki krecicki w gimakad.torun.pl
Nie, 14 Paź 2001, 14:09:34 MEST

> Tak ta strefa jest gdzies z zagranicy.
> A dlaczego nie uzywam adresow z polskiej czesci 6bone ?
> To ci powiem.
> Wszyscy w polsce byli tacy zyczliwi ze przez 2 miesiace
> szukalem jakiegos tunelu i nie dostalem.
> A zagranica dostalem w 2 godziny.
ojojojojoj....
jezeli na grupie pojawia sie list 'kto móglby mi udostepnic tunel ipv6?' to
wiekszosc osób go ignoruje...
nie lepiej najpierw znalezc kilku kandydatów którzy sa najblizej i na grupe
wyslac czy ten-a-tamten móglby zalozyc tunel?
sam tez dlugo czekalem... szczególnie w ICM'ie... ale teraz korzystam i
jestem zadowolony
WK