cdn. ipv6 na freebsd

Łukasz 'Ranger' Mozer ranger w wiosenna.eu.org
Czw, 1 Lis 2001, 17:07:50 MET

Hej koncio,

8 października 2001, 14:16:31, napisałeś(aś):

> heh  ja  wlasnie nierozumie osob ktore maja cos przeciwko v6 w sieci
> irc  jezeli ktos ma server komercyjny i jest taka mozliwosc to chyba
> bardziej ekonomicznie i taniej bedzie uruchomic irca na ipv6 a

Przeciwko ircowaniu nie ma nikt przeciwko. A atutem dla konta
shellowego komercyjnego nie powinna być ilość vhostów (jakichkolwiek)
a stabilność serwera, łącze, a także bezpieczeństwo danych jakie
użytkonik zostawia na serwerze. Co do ekonomiczności, nie dręczy Cię
sumienie że coś co masz za darmo, będziesz wykorzystywał do zarabiania
pieniędzy?

> pozatym jak by to byl grzech to nieistnialy by server pod v6 na ircu
> ..

przeciwko ircowaniu nie ma nikt pretensji, natomiast sam już na siebie
bat ukręciłeś, bo niestety komercyjne konto shell oznacza kolejną
bandę abuserów.

> mniejsza  z  tym..  w dalszym ciagu prosze o jakies szczegulowe info
> jak  odpalic  tunel  na  freebsd...  bo jak do tad to mam problemy z
> ustaleniem inet6 na interfejsie gif0 moze dlatego ze musialem go sam
> stworzyc...  no  sam  niewiem  najlepiej  prosze  o instrukce jak to
> zrobic od zera...

1) ortgrafia :-P
2) ja się nauczyłem z /etc/defaults/rc.conf. Wszystko jest ładnie
opisane.

 Łukasz 'Ranger' Mozer, mailto:ranger w wiosenna.eu.org
"...  Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich
reguł dotyczyły. ..."