cdn. ipv6 na freebsd

koncio koncio1 w 2com.pl
Pon, 8 Paź 2001, 15:16:31 MEST

heh ja wlasnie nierozumie osob ktore maja cos przeciwko v6 w sieci irc jezeli ktos ma server komercyjny i jest taka mozliwosc to chyba bardziej ekonomicznie i taniej bedzie uruchomic irca na ipv6 a pozatym jak by to byl grzech to nieistnialy by server pod v6 na ircu ..
mniejsza z tym.. w dalszym ciagu prosze o jakies szczegulowe info jak odpalic tunel na freebsd...
bo jak do tad to mam problemy z ustaleniem inet6 na interfejsie gif0 moze dlatego ze musialem go sam stworzyc... no sam niewiem najlepiej prosze o instrukce jak to zrobic od zera...

Kto zostanie mistrzem Polski ?
Wyścig trwa !
http://rajdy.hoga.pl/rajdy/01karkonoski/program.asp