Khem. IPv6 i IRC

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 10:00:58 MEST

On Tue, Sep 25, 2001 at 05:55:20AM +0200, Łukasz 'Ranger' Mozer wrote:
> Może  warto  rozwarzyć dawanie właśnie takim userom tunele np.
> max  4  czy  16  adresów,  z revem ustawianym przez "dostawcę" tunelu?
> Takim userom, czyli - sdi, neostrada itp...

Podobna polityke przyjalem w mojej czesci.
Uzytkownikowi - jesli mu sie spieszy tak bardzo jak np. raviemu - odwlekam
przydzielenie wiekszej ilosci IPkow i/lub zwrotnego dns'a na tak dlugo,
ze jesli chce uzywac tego do niecnych celow to rezygnuje.
Jesli ktos chce zwrotne dns'y - musi podawac mi rekordy konkretne i je
sprawdzam zanim dopisze do rev'a.
Jak na razie nikt mi nie zwracal uwagi, coby ktos z 3ffe:8010:16 cokolwiek
zlego robil.

--
Wojciech Bojdoł
High-Tech Consulting