PROPOZYCJA - pl.comp.ipv6

Pawel Jankowski janekp w janekp.net
Wto, 4 Wrz 2001, 14:49:12 MEST

> Witam
>
> Ponizej znajduje sie propozycja zalozenia grupy dyskusyjnej pl.comp.ipv6 na
> publicznych serwerach usenetowych. Jest to propozycja do wewnetrznej
> dyskusji na tej grupie, dopiero po przemaglowaniu jej tutaj zostanie ona
> oficjalnie zaprezentowana (badz nie) na pl.news.nowe-grupy. Wszystko jest do
> omowienia, wszelkie sugestie i poprawki bardzo mile widziane. Takze glosy za
> i przeciw powstaniu takiej grupy!

Sadze ze mozna to wyslac, z tym, ze zastanawiam sie nad moderowana grupa.
Jednak z drugiej strony ktos musialby to robic, a na pewno tym kims nie
bylbym ja :>

Zastanawai mnie takze fakt, czy nie lepiej jest zrobic 2 grupy. Tzn jedna
z nich np pl.comp.ipv6-komunikaty (awarie wezlow, nowe tunele w
wiekszych wezlach np. ICM, itd.) i drugiej grupy gdzie kazdy przecietny
uzytkownik moze uzyskac potrzebne mu informacje.

Pawel

--
Covered by PPL
Pawel Jankowski, janekp w IRCnet