BGP - konfederacja i problemy

Michal Szczesny mich w supermedia.pl
Pon, 27 Sie 2001, 19:38:02 MEST

On Mon, Aug 27, 2001 at 04:15:10PM +0200, repcio w repe.k.pl wrote:

(...)

> Dokładniej to pod as65203, as65202, as65205, as65220 kryje się AS1713

to teraz rozumiem - kazdy router to oddzielna konfederacja, przedstawiajaca
sie jako as1713, czyli w zasadzie te konfederacje nie sa potrzebne. widze,
ze jest to full mesh, wiec mozesz spokojnie zrobic iBGP jako as1713, ale
rozwiazujemy problem konfederacji, wiec najwazniejsze elementy konfiguracji
tych routerow powinny wygladac tak:

as65203
bgp confederation identifier 1713
bgp condeferation peers 65202 65205

as65202
bgp confederation identifier 1713
bgp condeferation peers 65203 65220

as65220
bgp confederation identifier 1713
bgp condeferation peers 65202 65205

as65205
bgp confederation identifier 1713
bgp condeferation peers 65203 65220

jest to duze naciagniecie samego sensu konfederacji, ale eksperymentowac
zawsze trzeba ;)

ps. powyzej sa to komendy ios'a cisco
--
michal szczesny