revDNS

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Pią, 24 Sie 2001, 12:43:58 MEST

On Fri, 24 Aug 2001, dark one wrote:
> jestem takze takiego zdania ,revdns to tylko pare wyrazuw zlorzonych w
> calosc nie mozna komus zabierac linka dlatego ze sobie zrobil takiego  czy
> innego reva .Po prostu nie badzmy bardziej papiescy od papierza .

jeśli ktoś, kto dostałby kawałek klasy ode mnie, zrobił wulgarnego czy
obraźliwego revdnsa, zabrałbym. ale jeśli to tylko głupie i nieszkodliwe
,,ach.kocham.moja.marysie.ze.ja.nie.moge.eu.org'', nie czepiam się.

pozdrawiam,
wojtek