zmiana adresu IP tunelu

Maciej Bienia maciekb w otd.pl
Czw, 23 Sie 2001, 10:56:20 MEST

On Thu, Aug 23, 2001 at 09:04:12AM +0200, Aleksander Iwanski wrote:
> Witam !
>
> W zwiazku z rezygnacja z POLPAKU prosze o zmiane adresu konca tunelu z
>
> 195.117.141.2 na 62.233.149.34
>
> IPv6 - 3ffe:8010:7:1e00::/56

to ja sie tez do prosby przylaczam, bo juz chwile temu pisalem na ipv6 w 6bone.pl
ale bez odzewu wiec moze tutaj bedzie szybciej ;) a stare adresiki lada dzien mi zabiara...

195.117.241.164 -> 212.160.205.3

IPv6 3ffe:8010:9c::/48

pozdrawiam
Maciej Bienia

Maciej Bienia            maciek w otd.pl             SysAdm OTD NET
0 607 223 136          LNX USR: #103414                IRC: Virg0
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda zajmują mi trochę czasu