news'y ?

Dawid Kuroczko qnex w atlantis.ssw.krakow.pl
Pią, 20 Lip 2001, 12:12:04 MEST

On Thu, 19 Jul 2001, Przemyslaw Maciuszko wrote:

> Oczywiście wszystkie opinie są tylko moje :>
> 1. Raczej należy zapomnieć o stworzeniu podhierarchii pl.6bone
> 2. Podejrzewam, że dałoby się przegłosować np. pl.internet.6bone albo
> pl.comp.6bone czy coś podobnego.

Jeśli już to raczej pl.internet.ipv6 (nazwy w pl.* nie mogą zaczynać
się od cyfr, IIRC w Big8 jest podobnie). :-)

Co do hierarchii to w pl.internet byłyby to raczej zagadnienia typu
jak/gdzie zestawić tunel, a w pl.comp typu jak skonfigurować tunel
na jakiejś maszynie (tyle, że to już wkracza w tematykę grup typu
p.c.o.l.sieci czy p.c.networking).

> Ale porozmawiam z TS o ewentualnej nowej podhierarchii i zapytam co on na
> ten temat myśli :)

O, chyba tak będzie najszybciej. :-)

   Pozdrawiam,
       Dawid
 : *Dawid Kuroczko* `.      ``Errors, like straws, upon the surface flow;
 : q n e x w knm.org.pl :    He who would search for pearls must dive below.''
 `....................'             -- John Dryden, All for Love, Prologue