opoznienia na ipv6@6bone.pl?

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Śro, 18 Lip 2001, 20:14:24 MEST

On Wed, 18 Jul 2001, Radoslaw Stachowiak wrote:

> Witam,
> 29 czerwca wysłałem list na ipv6 w 6bone.pl z prosba o skonfigurowanie
> tunelu. grzecznie poczekalem do 10go i ponownie wyslalem prosbe (jak opisano
> na stronach). Jednak caly czas nie mam odpowiedzi.
>
> Czy ktos moze mi powiedziec czy cos jest nie tak z tamtym adresem,
> ewentualnie ktos odpowiedzialny wyjechal akurat na urlop?
> Nie spieszy mi sie strasznie jednak chcialbym wreszcie pocwiczyc pewne
> rzeczy na ipv6.

Podaj do ktorego ipka chcesz tunel.
Router.alter.pl jest u mnie na 3cim hop'ie. (liczac ciskacza po mojej
stronie jako pierwszy :))
Domyslam sie, ze jestes z okolic Katowic.

ps.
co do grup to jak pisalem ruch jesli chodzi o informacje rozgranicza sie
juz na te dwie czesci - pytania ogolne i informacje o stanie.

--wb