Zamiana adresow

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Nie, 15 Lip 2001, 11:40:51 MEST

On Sat, 14 Jul 2001, Nicodem wrote:

> Gdzie mozna znalezc jakis kalkulatorek, ktory w szybki, jednokrokowy i
> bezbolesny sposob zamieni adres z postaci szesnastkowej (np..
> 1080:0:0:0:8:800:200C:417A ) na adres o podstawie 85 (np..
> 4)+k&C#VzJ4br>0wv%Yp ) ?

widze wszyscy odpowiadali... wiec chyba wiedza o co chodzi.
Jako naczelny lamer chcialem zapytac, co to jest ,,podstawa adresu''.
Podstawe potegi rozumie...
ale podstawy adresu nie... do tego nijak mi sie to kojarzy z systemem
szesnastkowym i liczba 85 nie mowiac juz o dziwnym ciagu znaczkow (o
kurcze co za dziwna liczba!) :)

Uprzejmie prosze o wyjasnienie co to za cudo. :)
--wb