win i ipv6 na swiat ?

Michal Zubryk michalz w zsl.gda.pl
Wto, 26 Cze 2001, 10:34:27 MEST

Witam,

mam maly problem z ipv6 na win ...

A mianowicie mam win 98 i gdy prubuje mu przypisac adres z puli jaka mam
przydzielona to za chiny nie widzi sewera na linuxie - win stoi po lanie
na linuxie jest wszystko ipv6 dziala ok .
	Lecz jak dam autofonfig i przydziele do win98 ip z zakresu fe80: (
lokalne ip ) to dziala ok ale pinguja telko lokalne adresy na serwerze te
z zakresu fe80: a tych z 3ffe: nie widzi ....
	Nastepna ciekawostka jest fakt iz jezli wylacze tunel do poczatku
tunelu to dziala wszystko ok nawet ip 3ffe: z win .....
	Nie wiem za bardzo co jest kumpel ma stale i ma tak samo jak ja i
dziala mu git nawet win jest widziany na necie przez ipv6 ....

	Nie wiem moze musze cos zamieszac z rutingiem bo jedyna ruznica
miedzy moim serwerem jest fakt iz ja mam ppp0 a on ma eth0 na neta
	Doda ze jest to tylko sdi :(((

Moze ktos ma pomysl jak to rozwiazac
Moj serwer to Debian 2.2 i586 2.2.18

A tak podnosze tunel.
ip tun add $IFACE mode sit local $MYIP remote $DESTIP ttl 64
ip link set $IFACE up
ifconfig $IFACE add $MYIPV6
route -A inet6 add 2000::/3 gw $GW

Na win  mam przydzielone ip z puli tunelu (np. ::13 )
jako gw mam ::100 ktory mam przydzielony do karty eth0 na serwerze

~
|  Michal 'MichalZ' Zubryk |
|    michalz w zsl.gda.pl    |
|      michalz w irc.pl      |