zniknelo sit0

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Nie, 17 Cze 2001, 22:55:19 MEST

On Sun, 17 Jun 2001, Michal Margula wrote:

> a zwykłe ip link set sit0 up nie da nic?

imvho nic
bo sit0 to doc specjalne urzadzenie.. a po ip t d sit0 raczej ciezko je
resurectnac.. chociaz moze i sie da..niewiem.. cos mi do glowy
przyszlo..sprawdze to kiedystam

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,