zniknelo sit0

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Nie, 17 Cze 2001, 21:32:33 MEST

On Sun, 17 Jun 2001 repcio w repe.k.pl wrote:

> Hmm modprobe ipv6 ?

o ile pamietam implemetacje ipv6 w module dla kerneli 2.2. to modul jest
_niemozliwy_ do wyladowania o ile ktos nie poprawial zrodel przed
kompilacja.

wiec raczej insmod tez nie powinien byc metoda.. a to ze sie da skasowac
sit0 to prawda.. i jedyne solution to rebot afaik

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,