nie routuje...

Wojciech Scigala 6bone.pl w wojtus.net
Śro, 13 Cze 2001, 20:24:11 MEST

On Wed, Jun 13, 2001 at 08:24:07PM +0200, Wojciech Bojdol wrote:

> czy oby na pewno jednak masz 1 w /proc/sys/net/ipv6/conf/all/forwarding ?
> Objawy wygladaja, jakby wlasnie tego brakowalo...
Ha, i miales racje. A bylem przekonany, ze jest, zwlaszcza ze
skrosny routing do domowego kompa lazil pieknie (no tak, ale
przeciez to nie byl forwarding).
No coz, wzorcowo dalem publicznie ciala.
Mozecie mnie zlinczowac na pingwinariach, przynajmniej macie powod aby pojechac ;)

--
Wojtu¶.net
Fidonet: 2:484/47