nie routuje...

Wojciech Scigala 6bone.pl w wojtus.net
Śro, 13 Cze 2001, 18:19:04 MEST

On Wed, Jun 13, 2001 at 06:13:53PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> A mo¿e na tym hoscie, co ma byæ routerem doda³e¶ route "default"?
> Bo tego w IPv6 siê nie robi.  Albo nie masz ani default, ani global
> (2000://3) route.
Jest wzorcowe 2000::/3, wojboj szkolil :)

Ewidentnie problem jest u mnie, ale jesli ktos chce do celow
testowych wziac ode mnie jeszcze jakis tunel i obejrzec problem od
strony tunelobiorcy, to prosze bardzo. Tunele dajemy w 15 minut.
(tylko cos kurde dzialac nie chca) ;)

--
Wojtu¶.net
Fidonet: 2:484/47