FW: tunel IPv6 do Demo S.C. Katowice

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 13 Cze 2001, 11:35:10 MEST

On Wed, 13 Jun 2001, Wojciech Milek wrote:

> wsyłałem prośbę o zestawienie tunelu.. i nic.. Czy ktoś wie dlaczego?

bo na www jest wyraznie napisane ze jak niema reakcji po 2 tygodniach to
nalezy zaczac sie zastanawiac?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,