Regulamin:wnioski

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Pon, 11 Cze 2001, 09:41:41 MEST

On Sun, 10 Jun 2001, Piotr Zurawski wrote:

> co do iosa ... sciagnij 12.2.2T
> Ja wlasnie szukam kogos, z kim moglbym sie polaczyc w pvc...

o.
a pod 1600'tki ktos w koncu przetestowal ?
Jesli chodzi stabilnie to ja bym tez mogl przylaczyc jednego ciskacza i
zoptymalizowac sobie nieco trasy.
Pamietam, ze kiedys wiget mial wersje, ale czy dzialala dobrze to nikt nie
mowil potem.
Musialbym miec tylko pewnosc, ze nie bedzie problemow.
Teraz mam 11.1(12)XA (w sumie to jakas beta) i chodzi stabilnie od paru
lat :) Ale v6 nie ma.

--wb