Trochę OT

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 8 Cze 2001, 21:56:36 MEST

[piątek, 08 czerwiec 2001], repcio w repe.k.pl napisał(a):

> Linux, czy FreeBSD ? Jeżeli FreeBSD to jaka karta ? w sterownikach 3Cma
> jest błąd ujawniający się przy dużej ilości pakietów UDP, pomaga: arp -da
> lub ifconfig ed0 down; ifconfig ed0 up

Linux 2.4.3, karta 3Com Corporation 3c900B-Combo [Etherlink XL Combo] (rev 4).
ale mam to także na Intel Corporation 82557 [Ethernet Pro 100] (rev 8).

jużmnie normalnie gały pieką od łażenia po google

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter