wezly regionalne

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 6 Cze 2001, 20:48:16 MEST

On Wed, Jun 06, 2001 at 07:18:08PM +0200, Rafal Maszkowski wrote:
> Powstaja oficjalne wezly regionalne uzywajace ASNu ICMu, przydzielam im wieksze
> podsieci. Dotychczas byl to ICM i Szczecin, ktre maly miec po 1/4 sieci
> 3ffe:8010::/28, ale przez przeoczenie przydzielilem po 1/16: 3ffe:8010::/32 i
> 8014::/32. 8011-8013 i 8015-8017 moga byc wiec przeznaczone na rozbudowe tych
> dwoch sieci, ale daleko jeszcze do wyczerpania oddanych juz /32s. Pozostaje co
> najmniej 8 /32s, z ktorych 1 oddalem juz szurowi (Olsztyn), po drugi zglosil
> sie janekp (+wiget). Zastanawiam sie ile moze byc jeszcze takich wezlow. Wg
> [...]

Ja bym chciał zgłosić propozycję takiego węzła na śląsku. Mamy tu teraz
dwa: na politechnice śląskiej (Gliwice,POL34) i w BetaSoft (Zabrze,POLPAK+politechnika).
Może niekeniecznie na ASN ICMu (ale to mogłoby być), ale chętnie możemy
robić za lokalne węzły dla mniejszych sieci. Mimo, że zajmują się tym
mniej więcej te same osoby, węzły są raczej niezależne (ze względy na
topologiczne przyłączenie).
W tej chwili mamy działające BGP i po kilka(naście może nawet) tuneli z
każdego węzła.

Pozdrowienia,
        Jacek