Tunelik

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 5 Cze 2001, 21:42:53 MEST

On Tue, Jun 05, 2001 at 07:06:17PM +0200, Admin wrote:
> Witam wszystkich...
> Ja z takim pytankiem
> Jak ma sie sprawa z czasem realizacji (uruchomienia) tunelu ?
> Prosbe wyslalem 3 tygodnie temu - teraz mija 4 - po 2 tygodniach
> na podany adres (ipv6 w 6bone.pl) wyslalem zapytanie tak jak jest to
> powiedziane na stronkach - no i nadal zero odpowiedzi - do kogo mam sie
> zwrocic w takiej sytuacji ?

Przede wszystkim skąd jesteś? Do kogo jesteś podłączony (po IPv4)?
Może (a nawet prawie napewno) znajdzie się ktoś bliżej ciebie.
Szczególnie, że nie jesteś (sądząc z nagłówków poczty) doświadczonym
adminem to nie potrzebujesz tunelu z ICM i prefixu /48.
No i czy rzeczywiście potrzebujesz IPv6?

Pozdrowienia,
        Jacek