Regulamin:wnioski

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 29 Maj 2001, 08:45:54 MEST

On Tue, 29 May 2001, Wojciech Bojdol wrote:

> u mnie nie.
Wojboj mowie ze mam experimental features wlaczone;>
takto sie nie sypie sama..przez wieksza czesc uptime jak nie kombinowalem
to nie padla..(uptime to 180++ dni)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,