Regulamin:wnioski

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 28 Maj 2001, 19:42:02 MEST

On Mon, 28 May 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Pytanie tylko jak zamierzasz przeprowadzić PVC ;> I dokąd.
> Jakby co to ja działające karty ATM mam...

Ja będe miał za jakieś dwa tygodnie działającą kartę ATM (w zasadzie
fizycznie to już ją mam), to będe mógł się przyłączyć do eksperymentu. :)
Mam natomiast pytanko. Mam na routerze normalne BGP ipv4 - działa to na
zebrze, czy jak dołożę do tego routing BGP z ipv6, czy to nie wpłynię
na stabilność/działanie owej ZEBRy? Pytam, bo nie chciałbym
eksperymentować na głównym routerze uczelnianym. :)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl