Regulamin:wnioski

Krzysztof Halasa khc w intrepid.pm.waw.pl
Pon, 28 Maj 2001, 12:29:13 MEST

"Robert J. Wozny" <speedy w atm.com.pl> writes:

> zepniesz sie ze mna *bez uzycia* IPv4 ? ile wezlow/whatever ma taka
> mozliwosc ? jeden ? dwa ? trzy w polsce?

Nie widze problemu. Inna sprawa, ze od dosc dawna (wlasciwie dawno juz
do tego nie zagladalem) mam link FR z IPv6 (rownolegle z IPv4, a nie
na IPv4). Wiec jakby to juz dwa wezly :-)

Tak w ogole to obecne tunele maja sens eksperymentalny, ale trudno mi
sobie wyobrazic by mialo tak byc w realnej praktyce.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator