Regulamin:wnioski

Piotr Zurawski szur w ix.renet.pl
Nie, 27 Maj 2001, 02:57:32 MEST

On Sun, 27 May 2001, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> tak..budowa nowej sieci na kolejnej puli tez nie wyjdzie i co nastepna
> pule?
> czy moze lepiej sprobowac poprawic to co juz mamy?

Ja jestem optymista. Uwazam, ze jeszcze nie jest tak zle, jakby moglo
byc :> To dopiero <300 tuneli, mozna to w ciagu miesiaca uprzatnac (84
z nich nie zyja i kwalifikuja sie do usuniecia, zostaje <220)
Ja np u siebie scisle okreslilem numberplan, prowadze dokladna baze
uzytkownikow, generuje konfigi dynamicznie itp. Po co ? zeby w razie
takich remontow moc przejsc bezbolesnie na nowe warunki bez utraty
funkcjonalnosci wezla. zmiana ipv4 z mojej strony zajmie mi raptem 30
sekund (jesli chodzi o tunele). Nie mowie tego, zeby sie pochwalic,
tylko zeby reszta zwrocila uwage na to, ze zaprojektowany na poczatku
(a nie rozwijany pod wplywem potrzeb chwili) wezel bedzie dzialal
sprawniej i bedzie lepiej przystosowany do zmian.

--
Piotr Zurawski [fb]
szur w ix.renet.pl