Regulamin:wnioski

Witek Krecicki krecicki w gimakad.torun.pl
Nie, 27 Maj 2001, 02:14:51 MEST

> tak..budowa nowej sieci na kolejnej puli tez nie wyjdzie i co nastepna
> pule?
> czy moze lepiej sprobowac poprawic to co juz mamy?
Tak... Jak najbardziej... Tyle że do tego trzeba praktycznie zacząć od nowa.
Po prostu wziąć mapkę topologii POL34, TPNET i innych sieci szkieletowych i
na ich węzłach postawić węzły 6bone. Wszystkie tunele do SDI powinny być
połączone do najbliższego węzła do PolPaku etc... Oznaczałoby to pewne
zamieszanie, ale skutkiem byłby porządek. Dodatkowo prośba o tunel mogłaby
być kierowana na liste a nie do administratorów. Dzięki temu każdy
administrator węzła będzie mógł rozważyć czy opłacalne (ze względu na
porządek) byłoby przyłączenie do niego. Nie będzie sytuacji takiej jak
opisana w liście Piotra Zurawskiego. 'Ideałem' były by max 2-4 hop w IPv4
między sąsiednimi węzłami.
Ale do tego trzeba wiele chęci i czasu :)
WK