Regulamin

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Sob, 26 Maj 2001, 10:10:34 MEST

On Fri, 25 May 2001, Tomasz Paszkowski wrote:

> A podejmiesz się tego ?

No problem.
Ustalcie tylko *kiedy*, zgloscie ile osob przyjedzie,
i jesli to nie bedzie ,,jutro'' to raczej nie bedzie problemu.

W przypadku, jesli by sie to mialo odbyc dobrze by bylo tez wiedziec,
jakie wymagania maja wszyscy co do noclegu itp.

Mozna zrobic na szybko jakas prosta stronke, gdzie kazdy moglby
zaglosowac, kiedy mu pasuje itp.
We wtorek mam ustny z polskiego, wiec po wtorku spokojnie moge sie zabrac
za organizacje.

Planowany czas - w czerwcu, najlepiej miedzy 2gim a 25tym.
Miejsce - Tychy (jesli ktos nie wie gdzie miesci sie miasto z jednym z
wiekszych browarow to podpowiadam, ze niedaleko Katowic, malo intercity
sie tu zatrzymuje wiec najprosciej jest dojechac pociagiem do Katowic a
stad jezdza busy srednio co 10 min w ciagu tygodnia).

Chetni moga zglaszac daty, kiedy im pasuje mailem z ,,Zjazd 6bone-pl'' w
temacie.

--
Wojciech Bojdol
Hi-Tech Consulting