Regulamin

dark one y3t1 w echelon6.net
Pią, 25 Maj 2001, 16:35:01 MEST

On Fri, 25 May 2001, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> ok dobra
> wask
dobrze nie bende sie wypowiadal w sprawie powyszych ale wask
brutalnie powiedziawszy "guwno obchodzi ipv6" maja to gleboko w dupie.
Jak bym poszed tam rozmawiac zeby wpieli muj router ipv6 blizej brzegowego
to by mnie wysmiali i powiedzieli ze mam nie ruwno pod sufitem .

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6