Regulamin

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 25 Maj 2001, 15:06:17 MEST

On Fri, 25 May 2001, Wojciech Bojdol wrote:

> Raczej realista.
> Organizowalem juz troche roznych imprez...
> i problem czasu i miejsca jest najwiekszym problemem.

wiem ze organizowales..;> dlatego sie usmiecham

> To temu sie miejsce nie podoba...
> to tamtemu nie pasuje, bo ma egzamin.
> Jesli wiec ustalicie termin kiedy wszystkim bedzie pasowalo to nawet w
> Tychach moge zorganizowac spotkanie.
> Z miejscem do spania problemow byc nie powinno, hotel tez tu mamy dla
> wygodnych, jakies atrakcje tez mozna zrobic...
> zaden problem.

tylko wez zgon 6bone-pl. ;>
nawet jakby zrobic sabotarz i wylaczyc 6bone-gw to pewnie wszyscy by
ruszyli do zestawiania zapasowych tras zamiast na spoktanie;>

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,