Regulamin

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 25 Maj 2001, 14:43:21 MEST

On Fri, 25 May 2001, Maciej Pawłowski wrote:

> Witam, moze nie powinienem sie wypowiadac, bo jestem nowy w te klocki(ipv6).
> Mam zestawiony tunelik do icm raptem od 2 tygodni i to wlasnie na SDI.
> Zainteresowalem sie ipv6 po prostu z przyczyn dydaktycznych, aby cos nowego
> poznac, nauczyc sie - wiem juz czytalem tutaj posty ze to nie ma sensu - ale
> takie zycie - ja oraz duza czesc moich kolegow stara sie poznawac i uzywac
> "nowosci" i wcale nie zw wzgledow na mode ale aby sie rozwijac( hehehe).

ciekawe..szkoda ze kazdy kto przychodzi na #ipv6.pl z jakiegos sdi i
zaczyna pytac o ipv6 to kole 3 pytania pyta o vhosty..

> [...]
> tunelki 2 czy trzy tygodnie i sie doczekalem. Czesci moich kolegow nie jest
> na tyle cierpliwa i pozestawiala tuneliki z zagranica - czasami taka operacja
> trwala tylko 1 dzien. Wiec nastepni chetni sie nie zastanawiali tylko podlaczali
> sie do tuneli juz istniejacych do Wielkiej Brytani czy Niemiec w Polsce, albo
> zakladali nowe. Paru juz wzielo sie za BGP itp itd i sie to rozija...
> Wlasnie wczoraj czy przedwczoraj wymieniali sie informacjami ze przechodzna
> na nowe numerki (chyba 2001 ale nie wczytywalem sie wiec nie jestem pewnien).

to tylko oznacza ze Ci co pozwalaja im przejsc na 2001 ma bardzo luzne
podejscie.. ich sprawa..ciekawe jak dlugo tamte sieci beda dzialac..chyba
ze ich uplinki maja duuuze filtry..wtedy oni moga brykac jak chca

> To tyle wzgledem informacji - jak widac ipv6 w Polsce rozwija sie i to
> z pominieciem 6bone.pl. Wiec wg. mnie wprowadanie jakiegos "porzadku" jest
> OK ale wprowadzanie _duzych restrykcji_ skonczy sie tylko tym, ze takich
> "innych" drog i mieszaniem bedzie tylko co raz wiecej.Wg. mnie, gdyby Rafal
> zestawial tunele nie w ciagu 2 - 3 tygodni ale powiedzny 2 - 3 dni i bylo by
> to na www.6bone.pl zaznaczone - latwiej by bylo wprowadzic porzadek.
wiesz ile jest tuneli obecnie na 6bone-gw?
i ile zgloszen ?

> Pzdr.
> Maciek
>
> PS Jak posiade juz troszke wiecej wiedzy na temat ipv6 - tras routowanie itp itd
> to tez bede chcial sie rozwinac - sprawdzic sie i pojs dalej. Wiec jak mi (czyli
> np. na SDI zalozycie jakies restrykcje) to jak myslicie co zrobie - pogodze sie z
> tym czy bede zmuszony podlaczyc sie pod inne kraje gdzie nie sa tak restrykcyjni ?

to tylko oznacza ze Ci za granica maja w glebokim powazaniu spora czesc
logiki odnsonie budowy sieci..thats all

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,