Regulamin

Maciej Pawłowski lulek w iport.pl
Pią, 25 Maj 2001, 14:21:06 MEST

Witam, moze nie powinienem sie wypowiadac, bo jestem nowy w te klocki(ipv6).
Mam zestawiony tunelik do icm raptem od 2 tygodni i to wlasnie na SDI.
Zainteresowalem sie ipv6 po prostu z przyczyn dydaktycznych, aby cos nowego
poznac, nauczyc sie - wiem juz czytalem tutaj posty ze to nie ma sensu - ale
takie zycie - ja oraz duza czesc moich kolegow stara sie poznawac i uzywac
"nowosci" i wcale nie zw wzgledow na mode ale aby sie rozwijac( hehehe).
Ale wracajac do meritum sprawy - chodzi mi o to ze ja np. czekalem sobie na
tunelki 2 czy trzy tygodnie i sie doczekalem. Czesci moich kolegow nie jest
na tyle cierpliwa i pozestawiala tuneliki z zagranica - czasami taka operacja
trwala tylko 1 dzien. Wiec nastepni chetni sie nie zastanawiali tylko podlaczali
sie do tuneli juz istniejacych do Wielkiej Brytani czy Niemiec w Polsce, albo
zakladali nowe. Paru juz wzielo sie za BGP itp itd i sie to rozija...
Wlasnie wczoraj czy przedwczoraj wymieniali sie informacjami ze przechodzna
na nowe numerki (chyba 2001 ale nie wczytywalem sie wiec nie jestem pewnien).
To tyle wzgledem informacji - jak widac ipv6 w Polsce rozwija sie i to
z pominieciem 6bone.pl. Wiec wg. mnie wprowadanie jakiegos "porzadku" jest
OK ale wprowadzanie _duzych restrykcji_ skonczy sie tylko tym, ze takich
"innych" drog i mieszaniem bedzie tylko co raz wiecej.Wg. mnie, gdyby Rafal
zestawial tunele nie w ciagu 2 - 3 tygodni ale powiedzny 2 - 3 dni i bylo by
to na www.6bone.pl zaznaczone - latwiej by bylo wprowadzic porzadek.

Pzdr.
Maciek

PS Jak posiade juz troszke wiecej wiedzy na temat ipv6 - tras routowanie itp itd
to tez bede chcial sie rozwinac - sprawdzic sie i pojs dalej. Wiec jak mi (czyli
np. na SDI zalozycie jakies restrykcje) to jak myslicie co zrobie - pogodze sie z
tym czy bede zmuszony podlaczyc sie pod inne kraje gdzie nie sa tak restrykcyjni ?

--
+ http://Linux.iPort.pl   http://iPort.pl ++   I can sit and     +