Regulamin

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 25 Maj 2001, 00:35:32 MEST

On Fri, 25 May 2001 repcio w repe.k.pl wrote:

> Powiedzmy mam 3 routery (3 różne podsieci) oraz PVC między nimi... to już
> coś daje... ale aby być "niezależnym" od 6bone-gw musiałbym mieć tunele do
> świata + routing. Oczywiście przy takim rozwiązaniu BGP+iBGP.
to tylko daje ze te trzy maszyny nie padna.. ale jesli masz pvc pomiedzy
tpnet a pol34 to jak pada bramka spore szanse ze pvc tez poleci.. pytanie
jak je zestawili..
jak masz wlasne dzierzawki to co innego.. ale zeby tak naprawde moc miec
wlasne tunele za granice i robic wszystko zgodnie z rfc 2772 to wlasciwie
trzeba byc pTLA..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,