Linux vs MS

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 24 Maj 2001, 10:00:22 MEST

On Thu, 24 May 2001, Wojciech Bojdol wrote:

> Przeslales ten list 3 razy czy to tylko u mnie cos nie tak ?

> pokaz jakie masz trasy.

> :)
> bug w kernelu 2.4.4.
> Mialem to samo. Kernel panic przy traceroute.

to bug w ndisc
latka jest do sciagniecia..moge podac urla jak ktos kce
od 12 dni na 2.4.4 chodzi moj zapasowy router v6 i jakos nie zdradza
objawow do zrzucania kory..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,