Regulamin

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Czw, 24 Maj 2001, 09:58:17 MEST

Ponizej postaram sie przedstawic krotko moje uwagi dot. regulaminu.
Powinnismy w nim uzywac chyba okreslenia ,,6bone-pl'' zamiast ,,6bone'',
gdyz regulamin ten dotyczy tylko polskiej czesci tej sieci.

Co do punktu pierwszego... to skanowanie bym z niego wyrzucil.
W sumie mozna by sie nad tym zastanawiac, ale ... nie wiem czy to powinno
byc karalne.
pkt 4. s/nazy/bazy/
pkt 5. wykreslilbym slowo zainstnienia :)
pkt 10. czyli dostep do BGP.
Jednym z warunkow KONIECZNYCH powinno byc ,,przynajmniej dwa tunele do
innych wezlow 6bone''.
Dodatkowo korzystanie z BGP powinnismy ograniczyc do tych wezlow, ktore
naprawde tego potrzebuja.

--
Wojciech Bojdol
Hi-Tech Consulting