Linux vs MS

Andrzej Wilkoszewski andrzej w solid.pl
Czw, 24 Maj 2001, 09:32:16 MEST

Od ponad miesiąca mam tunel IPv6.
Tunel kończy się na komputerze z Linuxem
Pingi 'w świat' bardzo ładnie działają i na tym się kończy

1. Od początku jest tak, że ping6 xxxxx::x działa, a traceroute6 xxxxx::x
już na pierwszym hop'ie daje same '*'
# traceroute6 -V
traceroute6 utility, iputils-ss001110

2. Na drugim komputerze (z Win2K) zainstalowałem pakiet IPv6Kit z
Microsoft'u.
- na początek (na linuxie jądro 2.2.16) nie udało mi się spowodować aby
koputery sie widziały

ściągnęłem i przekompilowałem jądro 2.4.4
przy kompilacji ustawiłem flagi
    CONFIG_IPV6_EUI64(enable EUI-64 token format)
    CONFIG_IPV6_NO_PB (disable provider based addresses)
1. traceroute w świat nadal nie działa.
2. Po uruchomieniu radvd na linuxie w komputerze Windowsowym ładnie pokazuje
mi się prawidłowy routing. Ale po komendzie ping6 z Win na linuxa na linuxie
pokazuje sie 'kernel panic' - 'unhandled interrupt'

Jakieś pomysły co się dzieje ?
Andrzej Wilkoszewski