Regulamin

Marcin Dolinski averne w averne.eu.org
Śro, 23 Maj 2001, 16:49:56 MEST

> We wroclawiu sa podlaczone conajmniej trzy osoby: popatrz w tabelke
> ze statystykami i popros o przerutowanie i bedzie po krzyku.
Teoretycznie tak. Ale:
1) Sa one w duzej czesci na uczelniach, a routing do nich z TPNET'u jest
troszke nieciekawy. Ilosc peerow w przypadku kazdego tunelu zblizona jest
do ilosci peerow do 6bone-gw.
2) Oczywiscie sa tez routery na POLPAKu, ale niestety stoja one na tzw.
slabych laczach.

Moze i jestem wybredny, ale przydalby sie jakis dobry router IPv6 we
wroclawiu bo aktualnie nie ma nic konkretnego. Kto wie - moze kiedys sam
zdobede odpowiednie lacze i go postawie...

Pozdrawiam.
Marcin Dolinski
marcin w foundin.net