Regulamin

Witek Krecicki krecicki w gimakad.torun.pl
Śro, 23 Maj 2001, 16:55:43 MEST

> bez komentarza. umiejetnosc postawienia tunelu przez te osobe
> jest dla mnie wystarczajaca. od czegos przeciez trzeba zaczac...
> oczywiscie mozna wprowadzic jakis "test kompetencyjny" ale po
> co? i co mialby zawierac?
Tu sie zgadzam jak najbardziej... przed dostaniem tunelu o IPv6 wiedzialem
tyle, ile dowiedzialem sie z instrukcji na www.6bone.pl (czyli praktycznie
nic). teraz juz 3 miesiace mam IPv6 i wiem coraz wiecej, niedlugo bede
stawial serwer podlaczany to TORMANU, napewno bedzie mial IPv6, ale raczej
bez BGP (1. brak doswiadczenia, 2. w Tormanie juz jest jeden wezel BGP).
Dlatego wlasnie klasy IPv6 powinny byc dawane bez zadnego testu
kompetencji, jedynie mozna wykluczyc tunele ktore od samego poczatku byly
martwe (chociazby w/g MRTG).
WK