Regulamin

Marcin Dolinski averne w averne.eu.org
Śro, 23 Maj 2001, 16:13:32 MEST

A tak apropos tego routera, to kazdy chyba chcialby byc podlaczony do
najblizszego sobie peera. Sam chcialbym byc podlaczony do dobrego routera
we wroclawiu zamiast ICM'u w wawie do ktorego mam 8 peerow. A najbardziej
to poprostu chcialbym miec swoja klase przeroutowana. Z mojej strony jest
mozliwe jest routowanie IPv6, bo mam router linuxowy i karte Sangoma,
ciekaw jestem tylko czy POLPAKowskie routery obsluguja IPv6. Z tego co
wiem niektore firmy oferuja juz taki dostep.

Pozdrawiam.
Marcin Dolinski
marcin w foundin.net