Tomasz Torcz, BG zdzichu w irc.pl
Wto, 15 Maj 2001, 18:57:46 MEST

Marek Antoszkiewicz wrote:

> Witam
>
> Mam pytanie do (szczesliwych ;) ) uzytkownikow OpenBSD. Po skonfig. polaczenia
> IPv6 otrzymuje dosc czesto nastepujacy komunikat o bledzie:
>  /bsd: nd6_lookup: faild to add route for a neighbor (3ffe:8010:009e::0001),
>  erno=17
> Czy ktos wie z czego to wynika i jak poprawic ewentualny blad?

nie wiem czy to na temat, ale w linuxie jest taka baja, ze po
podniesieniu interfacu v6 linux wysyla icmp6 szukajac
routera. w tym czasie proba ustawienia routingu konczy
sie komunikatem No route to host.
Po kilku sekundach, jak minie timeout dla icmp, kernel
wypisuje eth0: no ipv6 routers found, i dodanie
trasy na router odbywa sie bez problemow.

--
[ Tomasz Torcz               |         karolcia rules ;)         ]
[ zdzichu w irc.pl             | http://fordon.pl.eu.org/~zdzichu/ ]