your mail

dark one y3t1 w echelon6.net
Pon, 14 Maj 2001, 23:05:43 MEST

On Mon, 14 May 2001, Artur Zalewski wrote:

>  prefixlen 128 zamiast 126 i to powinno byc to.
>  moze ktos z grupowiczow ci to dokladnie wyjasni.
>
>  pozdr

nie wydaje mi sie zeby to pomoglo ,kiedys prubowalem tak to zrobic ale
bled dlalej sie pojawia ,ja po prostu poprawilem jedna linijke w kenelu
zeby nie wyrzucal tego bledu .

A co to jest ... dodanie trasy juz istniejacej .

Jest to szczegulnie upierdliwe gdy ma sie skonfigurowany routing bgp ,moze
sie sporo loguw wygenerowac z tego :))))

pozdrawiam .